Saturday, January 16, 2010

You warm my heart!

Hi everyone! Hope you're enjoying the weekend. I'm coming down with whatever hubby has had for the past couple weeks. I thought I was going to get lucky, but I guess not. So I'm going to post this and then head off to bed to try and get lots of rest. I am soooo glad I bought two of these adorable snowman stamps from Whippersnapper! (one is included in my blog candy HERE) I stamped him and then colored him with Copic markers. I just think he's beyond sweet. LOL! So if you like him and haven't signed up for my blog candy yet, what are you waiting for? *smiles*

recipe:
paper - Basic Grey and Bazzill cardstock
stamped image - Whippersnapper Designs
ink: Memento Tuxedo Black and Copic markers for coloring
Tools: Cricut Expression, Winter Woodland cart for snowflake, Bow Easy
misc: silk ribbon, charm, Kaiser half backed pearls, Angel Wings Shimmerz on the ground snow
Thanks for stopping by to see me today, and don't forget to sign up for my blog candy! Hope to see you back again soon! hugs!!

24 comments :

MarieL said...

He is so cute. I love snowmen. I still haven't put mine away from Christmas. Well, by the end of the week we can build snowmen again.
Love your card, looks great.

Stay under the covers and I hope you get well soon and it doesn't hit you too hard.

Candy said...

Oh Sharon,
Please don't get too sick. Make sure you get lots of sleep and take good care of yourself!
Your card SO cute! A snowman with a halo - what could be better. Great charm too! Great choice of papers and a wonderful snowflake.....
Big Hugs, Candy

RubyM:) said...

oh Sharon I hope you feel better.Yeah get you some rest.You need to be ready for our pink day lol! Looking foward to your creations.Your card is adorable and you know im looking at your bow right lol!!! (smiling) This snowman is sooo cute. I like your layout on your card and your coloring is perfect. I hope i win i hope i win!! crossing fingers lol!! great card as always. Feel better((hugs))RubyM:)

Nancy said...

Hi Sharon,
I hope you can stay ahead of the sickness! Take good care of yourself and feel better soon.
I love your snowman card he is so cute! Awesome bow the silk ribbon seems to make gorgeous bows love it! Love your card!
Hugs,
Nancy

joey said...

Hi Sharon

I hope you are feeling much better real soon!

Your card is gorgeous I love the clean lines of the whipper snapper images. Great card.

Joey.xxx

Rose Petal said...

Hi Sharon. Such a sweet adorable card. Lovely colours and design.
Hope you are feeling better very soon, take care.
Love Sandra xx

CelticWoman said...

Oh the weather outside is frightful but the card is so delightful, Sharon is is beautiful. Hugs

Joynana said...

Sharon, I love snowmen as long as I don't have to be in the snow to build them. He is so cute. Way to go.

Wishcraft said...

Oh this is so sweet! Lovely snowman and gorgeous papers and details. Hope you feel all better soon xx

Kim Dellow said...

So gorgeous. Hope you are feeling better soon. Kim

KymKreates said...

OK even though I am done with the though of snow!!! I will give into this cute guy!!! You did a fabulous job on him!
Kymkreates

Caroline said...

Absolutely beautiful!! I jumped here from Lorraine's Loft link to your candy and this card really caught my attention.

Tracey said...

Oh no, I hope you're feeling better soon darlin! Rest up and take care of yourself!!

Your card today is fantastic!! So absolutely adorable! I love it!! xx

DonnaMundinger said...

You can run, but you can't hide when the bug is right next to you in your bed at night. I thought the same thing when my DH got sick. Bummer! Feel better SOON!This guy is as sweet as can be! So hope I WIN! :D xxD

Monique said...

He's soooooo cute Sharon !! I love snowmen :)).
I hope you feel better soon !!

Hugs Monique

Angelwood said...

Oh Sharon, he's too adorable! I love snowmen too and this one is charming! Beautiful card. hugs, Angela

Kaz said...

Ooooh LOVE your card!
Fab colouring.
Kaz xx

laurie said...

He really is sweet! Snowmen make a unique card for Valentines Day. TFS

Margie said...

Oh, Sharon, he is DEFINITELY beyond sweet! Love that big snowflake too! Get some rest girl and feel better real soon! Hope it doesn't hang on for weeks.
Hugs,
Margie

Crystal said...

Hope you feel better soon! Such a cute card. I LOVE Snowmen :)

PeggyLovesVintage said...

How cute is that...love him sis. Tell R to keep his germs to himself..lol Love yah!

Ladybug said...

Hope you're feelin' better real soon, Sharon! Have a hot toddy! They cure a lot of things. ;-)

LOVE your snowman! :-)

papersunshine said...

Getting caught up here, love this one even more! LOL! That stamp is adorable! Awesome card :)
hugs, Lori

Pam said...

I love whipper snapper snowmen. You did a beautiful job coloring this snowfella. Love your cards Sharon.
Hugs,
Pam