Monday, June 22, 2009

Friends through thick and thin - Peggy Loves Vintage

I LOVE this set of images from Peggy Loves Vintage! This one is from a sheet of dowloadable vintage images called Spa Time. Aren't they just the cutest little pair of friends you've ever seen? I love, love, love them.
I truly adore Peggy's images because I can make a card up sooo quick, and still have it turn out so stinkin cute! All I did was print out this cute little image, mount them on some Bo Bunny double dot paper, added some embellies, and voila!! A cute card in just a few minutes!

I also love this tag (#595) that is a new stamp I got from Magnolia-licious. It's from the new Graduation series that is available now. I stamped the tag and ran it through my printer for the sentiment. Soooo easy! Then gave it some color to match the rest of the card with my Copics.



Be sure and visit Peggy Loves Vintage to check out all her awesome Vintage images. If you like vintage, you're going to fall in love with this shop!!
Thanks for stopping by to see me today and hope to see you back again soon! HUGS!

27 comments :

Nancy said...

Sharon ...you are so right this card is stinkin cute! I love it! The design paper you selected is just perfect. What a great card!

Dawny P said...

Oooh, that looks like me lol xxx Fab images Sharon and yes, it's so cute. Love it xxxx

DeeDee said...

OMG! How adorable Sherri! That tag is just too cute and what a great sentiment too! Love those papers and the vintage image....well, I just love the whole card! You ROCK! Love ya girlie! HUGS!

Bevb said...

Not to much to say about this one.
I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The coloring, sentiment, just love the whole thing.

Monica said...

OMG Sharon,
This is just too cute for words!!! I love it--The shading is perfect--super job--know a few people that would Love this card in my WW class!!

Jo said...

Sharon, this is absolutely adorable! Love the 'girls' and that tag is just too cute for words. Thanks for a good morning smile!

DonnaMundinger said...

Okay, I NEED this sheet! My BFF and I have been through LOTS of "thick and thins" LOL There's not a woman alive who doesn't relate to this. LOL ADORABLE!!!!! Hugs, D

cabio's craft corner said...

Sharon OMG! This is too darn cute. It turned out to be a perfect card to give to friends. Just love it too much!
Hugs,
Cabio

Tab said...

Oh this is such a sweet card hun, love the image and the colours are divine!
Hugs Tab xxx

Regina Easter said...

omg i love love that image to...and really love what you did with it...hugs

Alicia said...

Okay who took that picture of me and my girlfriends fat fanny LOL!! This is one of the cutest cards I have seen in awhile.

Bunny-Zoe's Blog said...

Fabulous cards Sharon, Such great images and I love your stitching detail, Big Hugs, Nikki x

Tammy said...

Awesome card Sharon!! Great details and the colors are fabulous!

Hugs

Tammy

scrapn_momof2 said...

Oh I love this image!! Too true! LOL. Great card as always Sharon.

Kelly said...

What a cute card, can't help but smile when you look at it!

CelticWoman said...

Sharon, love your vintage cards, this one is a favorite, all the details are perfect. Sandi

Terrie B x said...

Oh No I think thats def me!!!!rofl..
Those stamps are fab Sharon..
`Gorgeous card`
Enjoy the rest of your week :) x

Sharon said...

OMG! This card is tooo darn cute! I need to get one of those sheets.I have the perfect friend to send this too. You did a great job on it. Take care!

Jan said...

Oh, what sweet images! I've gotta check this site out!

Candace said...

LOL, how did they get my body on those images! I'm sold on Peggy's images for sure now. Thanks for inspiring me again. Hugs

~JennRo~ said...

LOVE this card!!!!! :)

*hugs*

Janis said...

LOVE THIS CARD!!!!!!!

Janis said...

Drop over to my blog when you have a chance! I have given you a LOVELY BLOG AWARD!

ScrapMomOf2 said...

Sharon . . . you just flat out amaze me! Everything you create is AMAZING! Wow, I love this! Totally adorable!

Claudia Rosa said...

Gorgeous card . Love the image you've used and the beautiful colouring also. Have a fantastic weekend dear friend...and thanks for visiting my blog and for all your kind comments Hugs Claudix

Denise said...

HAHAHA...I just love this card!! What a cute image & funny sentiment to go along with it.

Kerry D-C said...

This is AWESOME! Love these images!! I will definitely have to check out getting some for me. I am wondering though when this pic of me was taken? LOL!